maandag 30 maart 2015

wrap met gerookte zalm, zure room en rucola


Voilà, mijn lunch staat al klaar.  Deze heeft me toch wel, eens denken, een dikke minuut gekost om klaar te maken :-) ! Dit is zo eenvoudig en snel klaar te maken, én zo smakelijk, niet te doen.

Ik probeer toch regelmatig eens af te wisselen voor de lunch, zodat ik niet elke dag boterhammen met 't één of 't ander moet eten.  Deze wraps zijn een leuke afwisseling.  Ik maakte ze nu met zalm en rucola maar je kan natuurlijk naar smaak variëren en combineren.  Je kan de wraps zelf maken maar daar heb ik me (nog) niet aan gewaagd, het zijn er dus uit een pakje.  Afgelopen donderdag ging ik naar een workshop waar soortgelijke wraps werden gepresenteerd als hapje.  Dit bracht mij op het idee om ze nu zelf te maken als lunch.

BEREIDING :

Je besmeert een wrap met een laagje zure room.
Kruid met Italiaanse kruiden en leg er reepjes gerookte zalm op.
Werk dan af met rucola die je wat verspreidt over de zalm.
Rol de wrap dicht en snij in stukjes.

Voilà, je lunch is nu ook klaar ! Ik eet 2 wraps bij de lunch maar alles hangt natuurlijk af van je eetlust.

Wat heb je dus nodig :

  • zure room
  • gerookte zalm
  • rucola
  • Italiaanse kruiden
  • wraps
SMAKELIJK :-) !

4 opmerkingen: