dinsdag 29 december 2015

fotografie : Tervuren - park en omgeving

Het wordt tijd dat ik eens wat meer aandacht besteed aan fotografie, vinden jullie ook niet ? Ik zet in de inleiding wel dat dit een blog is over oa mijn passie voor fotografie maar waarschijnlijk denken jullie dat die passie zich vooral beperkt tot het fotograferen van eten ;-).  Pas op, ik zou dat begrijpen hoor, jullie krijgen hier tenslotte ook bijna niets anders dan eten te zien.

Die passie is echter veel meer dan dat.  Ik hou vooral van natuur- en architectuurfotografie, daar voel ik me zelf het beste bij.  Op elke wandeling, elke uitstap naar een stad of dorp is mijn trouwe Nikon erbij.  Je weet maar nooit wat ik te zien krijg !

Ondertussen heb ik al duizenden foto's verzameld.  Foto's die ik echt eens wat meer met jullie moet delen.

Dus vanaf nu (dat is dan al een goed voornemen voor 2016) krijgen jullie regelmatig ook foto's te zien waarop eens geen voedsel te zien is.  Dan zullen jullie zien dat die passie voor fotografie uitgebreider is dan dat !

Vandaag laat ik jullie (hopelijk) meegenieten van foto's die genomen zijn op 1 november dit jaar, een prachtige dag vol zon en zalige temperaturen én mooie herfstkleuren.  Stefan en ik gingen toen wandelen in Tervuren, in en om het park.  Een prachtig stuk natuur, waar we zeker nog eens terug gaan wandelen.

Gaan jullie mee ?























5 opmerkingen:

  1. Schone foto's! Dit mag zeker meer aan bod komen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie foto's! En zo zie je maar dat we in België echt niet ver moeten gaan om wondermooie plekjes tegen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ik moet dus naar België!
    Je hebt het talent om alles er nog appetijtelijker uit te laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Peggy! Zeker die met dat tegenlicht, wow!

    BeantwoordenVerwijderen