zondag 15 mei 2016

fotografie : het zwembad

Een aantal jaren geleden heb ik avondlessen fotografie gevolgd.  De lessen waren absoluut niet wat ik ervan verwachtte, maar kom, ik heb er wel de basis van de fotografie geleerd.  En dankzij een tijdelijke leraar, die onze vaste lerares kwam vervangen voor een paar maanden, heb ik ook geleerd dat niet voor de hand liggende onderwerpen en / of details soms de mooiste foto's opleveren.

Voor een bepaalde opdracht (helaas weet ik eigenlijk niet meer wat het onderwerp was) koos ik ervoor om foto's te gaan nemen in het plaatselijke zwembad na sluitingstijd.  Ik had geluk die middag, een prachtige winterzon scheen door de ramen naar binnen en gaf het lege zwembad net dat ietsje meer sfeer.

Dit is tot nu toe nog altijd één van de fotoshoots waar ik het meest van genoten heb.  Ik ben ook wel best fier op het resultaat, ik vind de foto's wel iets hebben.

Wat vinden jullie ?






















2 opmerkingen: