zaterdag 8 oktober 2016

Peggy's Pastime is verhuisd ...



Hallo allemaal,

Ik heb nieuws.  Sommigen onder jullie zullen het al zeker weten, voor anderen zal het nieuws zijn.

Al een tijdje wenste ik een ander type blog, strakker, een beetje professioneler, met meer nadruk op de foto's op de startpagina.

Na weken zwoegen en zweten, blazen en zuchten, frustratie en vreugde was het deze week eindelijk zover ! De nieuwe Peggy's Pastime was klaar !

Voortaan worden hier dus geen berichten meer gepost, alles komt nu op http://www.peggyspastime.be

Bloglovin zal geen mail meer sturen als er een nieuw bericht is, dus voor wie mij enkel via Bloglovin volgt is het misschien het beste om je te abonneren op de nieuwe wekelijkse nieuwsbrief die ik zal gaan versturen.

Hierin zal je telkens een overzicht krijgen van de recepten en / of foto's van die week, met af en toe eens iets extra.

Je kan je abonneren door op "wil je niets missen" te klikken en daar je e-mail adres achter te laten.  Als je besluit om dit toch niet te doen, dan mis je wel recepten zoals deze :

panna cotta van rode biet met pure chocolade en pistache noten

of deze

Griekse pasta met spinazie, komkommer en amandelschilfers

Ik hoop je dus zeker op de nieuwe blog ook te "ontmoeten".  Ik ben er in ieder geval zeer blij mee.  En ook best wel fier op.  Laat me gerust weten wat je er van vindt.

Misschien tot binnenkort ?

Groetjes,

Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten